Alta Forza è bona tenacità

1. Materiale: Cast Iron Malleable.ASTM A 197, ASTM A47, DIN EN 1562

2. Dimensioni: DIN EN 10242

3. Fili: IS07-1, DIN 2999

4. Size Disponibile: 1/8 ''—6''

5. Superficie: Hot dip galvanizzati, neru, zincatu

6. I raccordi malleable includenu codici, tees, accoppiamenti è flange tondi ecc.

Alta Forza è bona tenacità.

Utilizzo: Raccordi angolari per tubi a tre vie GPOWER da 1/2 pollici, raccordi a gomito per tubi in ghisa malleabile, per mobili vintage DIY, lampade, scarpiere, confezione da 8.

Per DIY: No per gas, aria o acqua, solu per Decor, cum'è lampade;scarpi di scarpi;hardware di u cabinet;carretti da bar;rack di rivista;bastone di cortina;scaffali aperti; vanità di bagnu;bar di colazione è cusì

Facile à aduprà: Compatibile per 1/2 flange, capezzoli, tees, o altri stessi raccordi standard.Basta à avvità, senza bisognu di altru materiale.

Prezzu Lower: Fabbrica direttamente cù alta qualità è imballaggio bonu, chì furnisce un prezzu più bassu

Attenzione: deve esse pulita è sigillata per prevene a ruggine prima di l'usu.Pudete ancu fà a vostra pittura preferita.Se ùn l'utilizate micca in una volta, ùn apre micca u saccu o scatula.

Benvenuti à unisce à Shijiazhuang donghuan malleable iron castings co., Ltd, chì hè stata custruita in u 1986, Avemu una squadra eccellente, da a produzzione di casting à u disignu, creà un serviziu di prima classe per voi, cum'è Upcycled, industriale, scacchi di pipa di ghisa. set cù tavulinu è illuminazione spot soprattuttu facendu un travagliu d'arte distintamente cuncepitu per una larga gamma di stili di decoru di casa è di design d'interni.

Fabbricazione intelligente di Donghuan Malleable, qualità eccellente, a prima scelta per i clienti.

A nostra fabbrica hè una impresa chì produce raccordi per tubi da più di 30 anni.Fornisce raccordi in ferru malleabile, raccordi in ferru duttile, raccordi in ferru grisgiu è altri prudutti d'acciaio, cù una longa storia è una fede invariabile di pruduce prudutti d'alta qualità.

Prodotti principali: raccordi per tubi in ferro malleabile, morsetti per tubi, accoppiamenti per tubi d'aria, accoppiamenti Camlock, capezzoli per tubi in acciaio al carbonio, raccordi per l'energia elettrica, accoppiamenti a vapore, connettori per misuratori di gas, ecc.

nutizie


Tempu di Postu: Dec-17-2021